Arbejdspladsen Fitness: En Gym fuld af nyttige råd til løbende læring

“Hvor får du al din energi?” Det er et spørgsmål, mange af os er stillede som vi færdig med at føre en intens management retreat, gennemføre en træningssession eller keynoting en større konference. Mit svar, efter jeg spøg siger, “Narkotika!” er “Motion”.
Jeg har indset, at nogle af erfaringerne i en fysisk fitness-program er relevant for vores personlige og professionelle vækst og har også har anvendelse i kursuslokale.
Korset tog. Det er afgørende for løbende forbedring. Vi alle komme ind i vores hjulspor, gør de samme rutiner igen og igen og spekulerer på, hvorfor vi ikke kan se nogen forbedring. Kroppen (såvel som sindet) glider ind i neutral. Cross-
uddannelsen udfordrer forskellige dele af vores fysiske struktur. Vi skal lære en ny måde at holde vægte, afvejning af vejrtrækning. Vi får en ny forståelse for en anden færdighed sæt. Paralleller i organisatorisk adfærd er øjeblikkelig.
Hydrat. Kroppen kræver vand, når det er fysisk at blive beskattet. Så også gør hjernen. Bemærk jeg ikke gjorde sige “kaffe”. Just plain gamle klart vand. Vand kan ikke være vores foretrukne drik, men hydrering rent faktisk hjælper vores udholdenhed. Ikke underligt vi ønsker kander vand i vores kursuslokaler!
Skubbe ud over din barrierer. Der er to former for hindringer; dem pålagt af andre og dem, pålægger os. Sidstnævnte er den mest restriktive. Endelig tog jeg en spinning klasse. Denne klasse bruger en brevpapir cykel, der kan justeres for at stramme eller løsne gearene. Jeg kan bogstaveligt talt føler, at jeg pedalerne op Mt. Everest eller cruising langs strandsand. Det er den sværeste klasse jeg nogensinde har taget. Jeg elsker og hader det. Og jeg gå, fordi det gør mig skubbe mod Hvad mit sind siger “du ikke kan gøre”. Nu, jeg har ikke tænkt mig at udfordre Lance Armstrong. Min krop kender sine begrænsninger. Men jeg gør det, som jeg sagde, jeg ikke kunne. Det er et gys!
Ende præstationsangst. Gå ind i et fitnesscenter og du ser de Sportsudøver, der grunt og løfte store vægte kappes med deres kammerater for de fleste reps. Gå til en klasse og du vil se den dobbelt-stepping, dance-twirling fodarbejde af nogle double-jointed exerciser. Hvis du forsøger at flytte, vil du vride dine knæ og jord i kirurgi. Vi er ikke bygget ens. Mens skubbe ud over hindringer, også ved, at hver enkelt af os har særlige evner. For at kræve, at jeg hoppe og danse som knæ-torking fyr i forreste række, er latterlig. Jeg er her til at forbedre min krop-ikke ligne deres!
Talk er snyd. På mit gym er der medlemmer, der tilbringer det meste af deres tid på at bytte krig historier og give opdateringer på aktuelle sport kampe. Stedet for at arbejde, taler de. Og så, de vil også snakke om hvor hårdt de arbejdede. Jeg kalder det snyd. Holde sig til opgaven ved hånden. Aktion altid er højere end ord
Få en træner. Vi kan ikke se vores arbejdsstillinger med frie vægte. Vi ved ikke, hvad forskellige træning kan forbedre en specifik problemstilling. Og vi altid holde sig ikke til et regime, medmindre vi er ansvarlige over for nogen udover os selv. Kald det en træner, en rådgiver, en mentor-whatever. Men vi alle kan drage fordel af rådgive og nye øjne for nogen uden for os selv.
Fejre din succes. Jeg indrømmer: Jeg foragtede motion, da jeg startede. Men jeg vidste at jeg skulle begynde. Jeg sat et mål på 3 Øvelse gange per uge-30 minutter at starte. Hver gang jeg udøves, sætte jeg en mærkat i min udnævnelse bog. Ja-en sjov mærkat: dyr, tegneserie ansigt, blomst, du navn det. Amazing men min udnævnelse bog begyndte at blomstre med crazy kid klistermærker. Jeg kunne bogstaveligt talt se fremskridt hver uge. Ved starten af en ny adfærd, vi ved alle, at belønningen er vigtigt. Klistermærker er billige og visuel. Uanset belønningen, er det sammenhængen i give, der betyder noget.
Arbejdspladsen træning, i forbindelse med læring, kan love vækst, udholdenhed, produktivitet, og i sidste ende rentable ydeevne.
(c) 2004, McDargh kommunikation. Alle rettigheder i alle medier forbeholdes.

Udgivet

af